ROTARY DISTRIKT 2410

Östergötland, Kalmar, 2 klubbar i Jönköpings län samt Lettland
Hitta en klubben nära dig och gör ett besök!

AKTUELLT I DISTRIKTET
Än går det att anmäla en kandidat till:
Rotary Youth Leadership Award
Ledarskaputveckling för unga vuxna
PÅ GÅNG I DISTRIKTET
Mars 2024
M ti O to F L S
Info från distriktet
Information från distriktet
Nyhet från TRF
09 Jan 2024
Årsmöteshandlingar
29 Nov 2023
Stolt Rotarian
Prenumerera på vårt nyhets-/veckobrev och få aktuell info.

Rotary Norden Digital
Från och med nästa nummer kommer Rotary Norden inte längre att finnas på papper utan enbart som e-tidning på webben och i tidskriftens egna app.
        – Det innebär att vi kan satsa mer på att skapa ett läsvärt innehåll med till exempel länkar till andra sidor och filmer, säger Rotary Nordens svenska redaktör Kim Hall. En annan fördel är att alla nu kan läsa de flesta artiklarna på sitt eget nordiska språk, vilket länge har varit ett önskemål.
Vi vill också passa på att slå ett slag för Rotary Nordens app, som ger dig tidskriften direkt in i din telefon. Har du den inte redan kan du hämta den utan kostnad på AppStore respektive på Google Play.

PEOPLE OF ACTION

Rotarianer jobbar i lokala och globala projekt med att förbättra världen. Läs om våra projekt här!

SAMARBETE GER RESULTAT

Rotary International har tillsammans med WHO och Gates-stiftelsen lyckats att nästan helt utrota polio.

UPPTÄCK NYA PERSPEKTIV

Engagera dig i ett lokalt nätverk, i en internationell förening i någon av Distrikt 2410:s klubbar här!